Malo smo surfali i pronašli par sjajnih primjera kreativnog oglašavanja. Pogledajte kako je Miele usisao balon, Mr. Proper oprao zebru, a FedEx otišao u nebo…
Kreativnost i inovativnost oduvijek su se ogledale u sposobnosti da se odmaknemo od “prosjeka” i razmišljamo “izvan okvira”… ili u Cingularovom slučaju – da nam nešto “ispadne” iz tog okvira.
U moru oglasa i reklama koje zapljuskuju vaše kupce sa svih strana, put do njihove pozornosti pronalaze samo one poruke koje pršte kreativnošću i koje komuniciraju na nov, neočekivan i potpuno drukčiji način… Takve oglase vaši kupci, ne samo da primjećuju, već o njima i pričaju, forwardaju ih prijateljima i stvaraju “word of mouth” koji se poput virusa širi njihovom društvenom mrežom multiplicirajući vašu komunikaciju do neslućenih razmjera.
No, budući da “slika govori više od riječi” nećemo vas više zamarati “teorijom”. Pustit ćemo vas da uživate u ovim zanimljivim primjerima, koji će možda i u vama zapaliti iskru inspiracije, kreacije i inovacije…
Sve ove i još mnoge druge sjajne primjere vanjskog oglašavanja možete pogledati na: http://inventorspot.com/articles/15_outstanding_billboard_ads_inv_6794
i na: http://www.bored.com/billboards/index.php?st=50