Agrolaguna – Festigia

KLIJENT
Agrolaguna (vino Festigia)
AGENCIJA
LOKACIJA
Slavonska avenija – Grad Zagreb, Jedna od najprometnijih gradskih arterija, s iznimno velikim dnevnim dosegom vozača i putnika.
TRAJANJE KAMPANJE
KLIJENT
Agrolaguna (vino Festigia)
AGENCIJA
LOKACIJA
Slavonska avenija – Grad Zagreb, Jedna od najprometnijih gradskih arterija, s iznimno velikim dnevnim dosegom vozača i putnika.
TRAJANJE KAMPANJE
IZAZOV
Pozicionirati premium liniju vina Festigia kao vrhunski izbor za urbane i zahtjevne potrošače te privući pažnju na visoko frekventnoj lokaciji u Zagrebu. Cilj je bio kreirati oglas koji prenosi doživljaj luksuza i elegancije, uz jasnu poruku – „Natočite čašu vina optočenog zlatom.”
RJEŠENJE
U suradnji s kreativnim timom klijenta, Zagreb plakat razvio je upečatljivo vanjsko oglasno rješenje na velikom formatu billboarda. Ključni element kampanje bio je atraktivan vizual vina Festigia – boce elegantnog dizajna postavljene na tamnoj pozadini, dodatno naglašene snažnim osvjetljenjem. Poruka „Natočite čašu vina optočenog zlatom” podcrtava premium karakter proizvoda i stvara emocionalnu poveznicu s potrošačem. Oglas je zbog svoje lokacije i noćne vidljivosti postao svojevrsni urbani landmark – vizualni podsjetnik na vrhunsku kvalitetu vina domaće proizvodnje.
Kreativna koncepcija
Kampanja koristi simboliku zlata i luksuza kao metaforu za kvalitetu i prestiž Festigia vina. Dinamična kompozicija – kombinacija osvijetljenih boca i snažne poruke – privlači pažnju prolaznika, a elegantan ton komunicira premium vrijednosti brenda. Posebno vrijedi istaknuti mogućnost kreativnih ekstenzija i dodataka na sam bigboard – poput trodimenzionalnih elemenata, produženja vizuala izvan standardnog formata ili dodatnih svjetlosnih efekata. Takva rješenja pružaju brendu još veću prepoznatljivost i stvaraju upečatljiv doživljaj u urbanom prostoru.
Inovacija i izvedba
Osvijetljeni billboard postavljen na strateški važnoj lokaciji omogućio je da oglas bude vidljiv i tijekom dana i noći. Poseban naglasak stavljen je na visokokvalitetan tisak i LED rasvjetu, čime je vizual dobio dodatnu dubinu i prepoznatljivost. Dodavanjem mogućnosti kreativnih ekstenzija, Zagreb plakat pokazuje kako standardni bigboard može postati interaktivno i nekonvencionalno oglasno rješenje koje privlači još veću pažnju.

Rezultati

Kampanja je ostvarila iznimno visok doseg i prepoznatljivost, a Festigia vizual postao je dijeljeni sadržaj na društvenim mrežama, posebno među ljubiteljima vina i lifestyle influencerima. Time se dodatno proširio doseg izvan same lokacije, ojačavši imidž Festigia vina kao premium izbora.
Zaključak

Kampanja za Agrolagunu pokazuje kako se pažljivo osmišljeno vanjsko oglašavanje može pretvoriti u emocionalni i vizualni doživljaj. Poruka elegancije i kvalitete vina Festigia uspješno je prenesena urbanim potrošačima, a strateška lokacija i produkcijska izvedba učvrstile su Festigia brend kao sinonim za luksuz u srcu Zagreba.

Uz dodatne mogućnosti kreativnih intervencija i ekstenzija, Zagreb plakat nudi klijentima jedinstvenu priliku da njihova kampanja postane istinska vizualna atrakcija i urbani landmark.