Maybelline – Kreativno 3D oglasno rješenje koje pomiče granice vanjskog oglašavanja

KLIJENT
L’Oréal (Maybelline New York)
AGENCIJA
LOKACIJA
Jadranski most – Grad Zagreb
TRAJANJE KAMPANJE
KLIJENT
L’Oréal (Maybelline New York)
AGENCIJA
LOKACIJA
Jadranski most – Grad Zagreb
TRAJANJE KAMPANJE
IZAZOV
Privući pažnju urbanih potrošača i istaknuti novi proizvod u prezasićenom tržištu kozmetike kroz neuobičajeno, vizualno upečatljivo vanjsko oglasno rješenje koje jasno komunicira prednosti proizvoda – ekstreman volumen trepavica.
RJEŠENJE
U suradnji s kreativnom agencijom i klijentom, tim Zagreb plakata razvio je potpuno prilagođeno 3D rješenje koje spaja vrhunski dizajn, funkcionalnu izvedbu i jasnu komunikaciju brenda. Ključni element kampanje bila je realistična 3D replika maskare Colossal, montirana izvan klasičnog formata plakata kako bi postala prostorni, gotovo skulpturalni objekt na billboardu. Ova intervencija bila je više od oglašavanja – postala je urbanistička točka pažnje, kreativni landmark koji ne samo informira, već i inspirira.
Kreativna koncepcija
Kampanja koristi snažnu simboliku volumena i transformacije – lice modela s naglašenim trepavicama usmjereno je prema izbočenoj maskari koja "izlazi" iz plakata. Takva kompozicija stvara doživljaj dinamike i pokreta, doslovno uvodeći proizvod u stvarni svijet. Posebna pažnja posvećena je integraciji vizualnog identiteta brenda s fizičkim karakteristikama oglasne površine. Korištenjem 3D forme maskare, ostvarena je emocionalna i vizualna poveznica s glavnim benefitom proizvoda – kolosalnim volumenom.
Inovacija i izvedba
Izrada i montaža 3D elementa zahtijevala je preciznu koordinaciju dizajnerskog, tehničkog i produkcijskog tima. Zagreb plakat je osmislio tehnički izvedivo, ali estetski iznimno rješenje koje je ujedno i sigurno, otporno na vanjske uvjete i dugoročno stabilno. Ovo je primjer kreativne produkcije u vanjskom oglašavanju na najvišoj razini – gdje se dizajn i inženjering spajaju u funkcionalnu i dojmljivu cjelinu.

Rezultati

Kampanja je ostvarila iznimno visoku vidljivost, izazvala brojne pozitivne reakcije javnosti i spontano generirala sadržaj na društvenim mrežama. Fotografije i objave korisnika doprinijele su organskom širenju kampanje, dodatno učvrstivši prisutnost Maybelline brenda u urbanom krajoliku Zagreba.
Zaključak

Ova kampanja predstavlja vrhunski primjer kako se inovativnim pristupom može redefinirati vanjsko oglašavanje – ne samo kao informativni medij, već kao sredstvo vizualne komunikacije koje izaziva emociju, potiče angažman i stvara dojam. Suradnja između klijenta, agencije i Zagreb plakata rezultirala je rješenjem koje uspješno spaja estetiku, funkcionalnost i stratešku komunikaciju.